Στο 1,3 τρις υπολογίζει την αξία των κοιτασμάτων που υπάρχουν νότια της Κρήτης και στο Ιόνιο, δηλαδή σε περιοχές στις οποίες σχετικά γρήγορα η Ελλάδα μπορεί να προχωρήσει σε έρευνες και βέβαια σε εκμετάλλευση... Ποιος θα τα εκμεταλλευτεί;;;
Έλληνες Ξυπνάτε μας σκοτώνουν για να μας αρπάξουν όλη την Ελλάδα για 350 ψώρο δις….
Ο Νίκος Λυγερός παρεμβαίνοντας σε τηλεοπτική εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης, εξήγησε πως μπορούμε να προχωρήσουμε σ΄ αυτές τις περιοχές.
onalert.gr
Τρίτη 5 Μαρτίου 2013
Να γιατί οι Έλληνες έχουν ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ οικονομικά… Λυγερός: "1,3 τρις η αξία των κοιτασμάτων νότια Κρήτης και Ιονίου." Και μόνο στην Κρήτη!!! BINTEO...
Ετικέτες
ανθελληνισμός
,
Αποκαλύψεις
,
Αφύπνιση
,
Ελλάδα
,
Επικαιρότητα
,
Πολιτική
,
Προδότες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου