Ξεπουλάνε ό,τι απόμεινε!
Στο Κατοχικό Ταμείο των δανειστών περνούν τα 23 μικρότερα περιφερειακά
αεροδρόμια που δεν παραχωρούνται στο σχήμα υπό τη Fraport. Το ΤΑΙΠΕΔ
προκήρυξε διαγωνισμό για την πρόσληψη συμβούλου, ο οποίος θα καταθέσει
προτάσεις για την αξιοποίησή τους.....Μάλιστα, ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε με ελάχιστο περιθώριο, μόλις εννέα ημερών, για τους ενδιαφερομένους, με τη σχετική προθεσμία να λήγει στις 24 Ιουνίου. Η κατάρτιση σχεδίου για τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια αποτελεί προαπαιτούμενο της συμφωνίας με τους δανειστές. Το ΤΑΙΠΕΔ πρέπει έως τον Σεπτέμβριο να παρουσιάσει μελέτη για την αξιοποίηση της συγκεκριμένων αεροδρομίων, τα οποία στη συνέχεια θα μεταφερθούν στο νέο υπερταμείο εγγυοδοσίας.
Στον κατάλογο με τα περιφερειακά αεροδρόμια περιλαμβάνονται η Αλεξανδρούπολη, ο Αραξος, η Αστυπάλαια, η Χίος, η Ικαρία, τα Ιωάννινα, η Καλαμάτα, η Κάλυμνος, η Κάρπαθος, η Κάσος, το Καστελόριζο, η Καστοριά, η Κοζάνη, τα Κύθηρα, η Λέρος, η Λήμνος, η Μήλος, η Νέα Αγχίαλος, η Νάξος, η Πάρος, η Σητεία, η Σκύρος και η Σύρος. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι το υπουργείο Υποδομών έχει καταθέσει προτάσεις για παραχώρηση ορισμένων από τα συγκεκριμένα αεροδρόμια με χρήση κονδυλίων και από το «πακέτο Γιούνκερ».
Ο σύμβουλος που προσλαμβάνει με διαδικασία-εξπρές το ΤΑΙΠΕΔ θα καθορίσει αν τα περιφερειακά αεροδρόμια μπορούν να ομαδοποιηθούν, πώς μπορούν να αναπτυχθούν και με ποιους τρόπους μπορούν να παραχωρηθούν.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου