Όποιος νιώθει έστω και λίγο Έλληνας, ας δεί αυτό το βίντεο, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΙΣΡΑΗΛ που γίνεται ΑΥΡΙΟ Τρίτη 8 Οκτωβρίου, 2013…
Η ΙΣΤΟΡΙΑ επαναλαμβάνεται…ΠΟΤΕ δεν ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ να ΔΙΔΑΧΤΟΥΜΕ από την Ιστορία μας! Έστω και τελευταία στιγμή, ας ΔΙΔΑΧΤΟΥΜΕ, διαφορετικά, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ…. ΈΡΧΟΝΤΑΙ τα ΙΔΙΑ, και ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ….
ΦΥΛΑΞΤΕ ΤΟ ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ…
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ ΤΟ…
Σε λίγες μέρες, που θα εφαρμοστεί ο “ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ” θα το ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ….
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ σε όσους ΝΙΩΘΟΥΝ ΗΔΗ ΤΗ ΣΚΛΑΒΙΑ…
ΓΙΑ τους υπόλοιπους: …καλή Τουρκο-Εβραιοκρατία!
Χίλια ΕΥΓΕ στον “Βαλάντη” από τη Βέροια που ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ αυτό το ΒΙΝΤΕΟ!.
Η Ελλάδα είναι ΠΝΕΥΜΑ! ΔΕΝ ΦΥΛΑΚΙΖΕΤΑΙ!
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου