Google+ To Φανάρι : Τι πραγματικά φοβούνται;

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Τι πραγματικά φοβούνται;

Από τον Πόρτα Πόρτα

Να σας πω ενα μυστικό?
Δεν φοβούνται τον ναζισμο.

Τον Εθνισμο φοβούνται.

Τρέμουν μήπως ξυπνήσουμε ομαδικά και παρουμε την Πατρίδα μας πισω. Φοβούνται μήπως ξυπνήσουμε και καταλάβουμε ότι δεν είναι Πατρίδα μας
η Ευρώπη αλλά η Ελλάδα.

Φοβούνται μήπως ξυπνήσουμε ομαδικά και πολεμήσουμε την επιβολή άλλης Πατρίδας με κατάργηση της δικής μας.

Φοβούνται μήπως ξυπνήσει μέσα μας ο Αρχαίος 'Ελλην της Αθήνας της Σπάρτης της Σαλαμίνας των Πλαταιών των Θερμοπυλών της Τροίας και του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Μας φοβούνται πάρα πολύ. Τόσο που ασχολούνται 2 πρεσβείες και η ΕΕ με δήθεν Ναζί στην Ελλάδα…… κλαίω απ τα γέλια.

  Από σήμερα εισαγάγω τον όρο :

ΕΘΝΙΣΜΟΣ
και δηλώνω ΕΘΝΙΣΤΗΣ.

Ο ΕΘΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ.


ΠΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου