Παρά το γεγονός πως διάφορα κυβερνητικά στελέχη έκαναν λόγο από πέρυσι για δικαιότερα Τέλη Κυκλοφορίας όχι μόνο δεν τα μείωσαν αλλά με ένα πολύ έξυπνο τρόπο κερδίζουν περισσότερα χρήματα.
Ο λόγος είναι απλός....
καθώς στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν την 31η Οκτωβρίου 2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας πέραν του κυβισμού του κινητήρα υπολογίζονται και σύμφωνα με την ηλικία του.
Σύμφωνα με το newsauto.gr, όπως πολύ εύκολα μπορεί να αντιληφθεί
κανείς τα αυτοκίνητα έχουν «μεγαλώσει» κατά ένα χρόνο οπότε τα Τέλη
Κυκλοφορίας τους θα έπρεπε να είναι χαμηλότερα σε σχέση με πέρυσι.
Αντ΄αυτού το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να μην μειώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας των εκατοντάδων χιλιάδων ιδιοκτητών που δικαίως θα έπρεπε να πληρώσουν χαμηλότερα Τέλη φέτος.
Το κόλπο στήθηκε έντεχνα καθώς οι ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες έως 1.357 κ.εκ. πραγματικά πληρώνουν τα ίδια ποσά ανεξαρτήτως ηλικίας του οχήματος. Τα οχήματα με κινητήρες από 1.358 κ.εκ. και άνω όμως τα Τέλη Κυκλοφορίας αλλάζουν ανάλογα με την ηλικία του οχήματος.
Δηλαδή σε ένα ΙΧ με κινητήρα 1.400 κ.εκ. και 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως 31/12/2000 τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 225 ευρώ.
Για το ίδιο όχημα με 1η Άδεια από 1/1/2001 έως 31/12/2005 τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 240 ευρώ.
Το ίδιο όχημα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2006 έως 31/10/2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 255 ευρώ.
Αντί λοιπόν το οικονομικό επιτελείο να αυξήσει τις ημερομηνίες κατά ένα έτος και να μειώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας των οχημάτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως 31/12/2001, από 1/1/2002 έως 31/12/2006 και από 1/1/2007 έως 31/10/2010 αποφάσισε να διατηρήσει τα ίδια ποσοστά επιβάλλοντας άτυπα ένα νέο χαράτσι το οποίο βέβαια δεν είναι εύκολο να αντιληφθούν οι ανυποψίαστοι καταναλωτές οι οποίοι μένουν «ικανοποιημένοι» στο γεγονός ότι θα πληρώσουν τα ίδια ποσά με πέρυσι!
Στην πραγματικότητα όμως έπρεπε να πληρώσουν λιγότερα λόγω αύξησης της ηλικίας του οχήματός τους…
Και να φανταστεί κανείς πως όσο μεγαλώνει ο κυβισμός του κινητήρα αυξάνονται ραγδαία και οι χρηματικές διαφορές που μπορεί να ανέλθουν έως και 150 ευρώ!
Ειδικότερα τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 για οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως 31/10/2010 υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα και την ηλικία του οχήματος:
ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΗ1
ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΗ2
ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΗ 3
Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά την Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανά χιλιόμετρο). Λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος ως εξής:
ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΗ 4
Για τα Ε.Ι.Χ ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα): 140 ευρώ.
Πηγή
Ο λόγος είναι απλός....
καθώς στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν την 31η Οκτωβρίου 2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας πέραν του κυβισμού του κινητήρα υπολογίζονται και σύμφωνα με την ηλικία του.
Αντ΄αυτού το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να μην μειώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας των εκατοντάδων χιλιάδων ιδιοκτητών που δικαίως θα έπρεπε να πληρώσουν χαμηλότερα Τέλη φέτος.
Το κόλπο στήθηκε έντεχνα καθώς οι ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες έως 1.357 κ.εκ. πραγματικά πληρώνουν τα ίδια ποσά ανεξαρτήτως ηλικίας του οχήματος. Τα οχήματα με κινητήρες από 1.358 κ.εκ. και άνω όμως τα Τέλη Κυκλοφορίας αλλάζουν ανάλογα με την ηλικία του οχήματος.
Δηλαδή σε ένα ΙΧ με κινητήρα 1.400 κ.εκ. και 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως 31/12/2000 τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 225 ευρώ.
Για το ίδιο όχημα με 1η Άδεια από 1/1/2001 έως 31/12/2005 τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 240 ευρώ.
Το ίδιο όχημα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2006 έως 31/10/2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 255 ευρώ.
Αντί λοιπόν το οικονομικό επιτελείο να αυξήσει τις ημερομηνίες κατά ένα έτος και να μειώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας των οχημάτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως 31/12/2001, από 1/1/2002 έως 31/12/2006 και από 1/1/2007 έως 31/10/2010 αποφάσισε να διατηρήσει τα ίδια ποσοστά επιβάλλοντας άτυπα ένα νέο χαράτσι το οποίο βέβαια δεν είναι εύκολο να αντιληφθούν οι ανυποψίαστοι καταναλωτές οι οποίοι μένουν «ικανοποιημένοι» στο γεγονός ότι θα πληρώσουν τα ίδια ποσά με πέρυσι!
Στην πραγματικότητα όμως έπρεπε να πληρώσουν λιγότερα λόγω αύξησης της ηλικίας του οχήματός τους…
Και να φανταστεί κανείς πως όσο μεγαλώνει ο κυβισμός του κινητήρα αυξάνονται ραγδαία και οι χρηματικές διαφορές που μπορεί να ανέλθουν έως και 150 ευρώ!
Ειδικότερα τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 για οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως 31/10/2010 υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα και την ηλικία του οχήματος:
ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΗ1
ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΗ2
ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΗ 3
Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά την Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανά χιλιόμετρο). Λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος ως εξής:
ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΗ 4
Για τα Ε.Ι.Χ ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα): 140 ευρώ.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου