Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Ρουβίκωνας:«Ήμασταν οπλισμένοι στην πορεία στα Εξάρχεια»!


Φαίνεται  πως ανοίγει ένα νέο, επικίνδυνο και άγνωστο μέχρι τώρα κεφάλαιο για την νεότερη ιστορία της Ελλάδος αυτό της ένοπλης αντεξουσιαστικής αναρχικής δράσης με στόχο την δημιουργία ταραχοποιών τρομοκρατικών πυρήνων και προκλήσεων ανωμαλίας με απώτερο στόχο την γενικότερη αποδιοργάνωση του κράτους και φυσικά την δημιουργία φόβου και ανασφάλειας στους πολίτες με άγνωστα αποτελέσματα...
Η αναρχική εγκληματική οργάνωση ,  «Ρουβίκωνας» (και όχι ομάδα που γράφει το star.gr) παραδέχεται σήμερα με μια ανακοίνωσή της ότι μέλη της ήταν οπλισμένα κατά την διάρκεια περιφρούρησης διαδήλωσης στα Εξάρχεια...


Μάλιστα, στο μικροσκόπιο της Αντιτρομοκρατικής είχε μπει ένα βίντεο που έδειχνε αντιεξουσιαστές να κάνουν πορεία στα Εξάρχεια κρατώντας όπλα!σιγά μην τους κάνουν τίποτα!

Στην ανακοίνωσή τους οι αντιεξουσιαστές αναρχοκομμουνια ποτισμένα με μίσος, παραδέχονται ότι τα όπλα ήταν αληθινά, αφού όπως συγκεκριμένα αναφέρουν: «πέντε μέρες μετά δημοσιοποιείται βίντεο, που δείχνει δέκα συντρόφους της περιφρούρησης της πορείας οπλισμένους».

Τέλος γίνεται αναφορά και στην συμβολική κατάληψη που έκαναν μέλη της συγκεκριμένης ομάδας στην είσοδο του Χίλτον την περασμένη Τετάρτη, κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης με τους επικεφαλής των Θεσμών.

Όπως αναφέρει ο «Ρουβίκωνας» «το Σάββατο 5 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε μαζική διαδήλωση ενάντια στις μαφίες, τον κοινωνικό κανιβαλισμό και την κρατική καταστολή στην περιοχή των Εξαρχείων» και μεταξύ άλλων προσθέτει: «Την εικόνα του βίντεο κοιτάξτε την καλά γιατί είναι εικόνα από το μέλλον».
Το κείμενο καταλήγει με την εξής φράση: «ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΤΗ ΔΩΣΕΙ Ο ΕΝΟΠΛΟΣ ΛΑΟΣ«.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου