Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΕΠΙΖΗΤΑ «ΘΕΡΜΟ» ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Καθημερινό φαινόμενο τείνουν πλέον να γίνουν οι σκληρές εμπλοκές μαχητικών της ΠΑ και της τουρκικής Αεροπορίας στο Αιγαίο, εγκαινιάζοντας μια νέα τουρκική τακτική η οποία αποσκοπεί στην πρόκληση ενός νέου θερμού επεισοδίου, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν.
Έτσι και σήμερα η ΠΑ βρέθηκε αντιμέτωπη με μια προκλητική τουρκική Αεροπορία οι χειριστές της οποίας έχουν σταματήσει να τηρούν αποστάσεις με τα ελληνικά μαχητικά, κάτι που είχε συμφωνηθεί μετά το τραγικό δυστύχημα του σμηναγού Κώστα Ηλιάκη, πλησιάζοντας τα μαχητικά αναχαίτισης επιζητώντας εμπλοκές με τους Έλληνες πιλότους....
Ο σημερινός τουρκικός σχηματισμός αποτελείτο από 8 μαχητικά και 2 αεροσκάφη ΑΦΝΣ CN-235, από αυτά που ΔΕΝ διαθέτει η Ελλάδα (και που ορισμένοι κύκλοι συνεχίζουν να επικρίνουν την κυβέρνηση γιατί φρόντισε να ξεκινήσει η διαδικασία της επανεργοπποίησης των P-3B). Τα τουρκικά μαχητικά χωρισμένα σε δύο τετράδες είχαν αναλάβει την προστασία των 2 CN-235.
Ο πρώτος από αυτούς τους σχηματισμούς εισήλθε στις 11:25 βόρεια της Λέσβου στον Εθνικό Εναέριο Χώρο προχωρώντας σε παραβίαση. Στον αέρα όμως βρίσκονταν ήδη δύο F-16 από μονάδα readiness της Λήμνου.
Με την εμφάνιση των ελληνικών μαχητικών δύο από τα τουρκικά, που έφεραν οπλισμό, αποσπάσθηκαν από τον υπόλοιπο σχηματισμό προχωρώντας σε επικίνδυνους ελιγμούς για να ξεκινήσει η εμπλοκή με τα μαχητικά της ΠΑ.
Η πρώτη εμπλοκή διήρκησε περί το 1,5 με 2 λεπτά σε ύψος 20.000 ποδών. Στη συνέχεια τα τουρκικά μαχητικά επανήλθαν στον αρχικό σχηματισμό και κατευθυνόμενα νότια έδειξαν ότι κινούνται εκτός του ΕΕΧ.
Τα δύο F-16 της ΠΑ ανέστρεψαν πορεία βλέποντας ότι τα τουρκικά αεροσκάφη εξήλθαν, αλλά τότε δύο από τουρκικά ανέστρεψαν και αυτά επιχειρώντας να πάρουν την «ουρά» από τα μαχητικά της ΠΑ.
Πρόκειται για μια κλασική τουρκική τακτική με την οποία προσπαθούν εις μάτην, ‘όμως, να «αιφνιδιάσουν» τα αεροσκάφη της ΠΑ. Οι Έλληνες πιλότοι, όμως, γνωρίζοντας ότι υπάρχει ένα τέτοιο ενδεχόμενο και ενημερωμένοι έγκαιρα από το ΕΚΑΕ για την αναστροφή των τουρκικών μαχητικών, βρίσκονταν ήδη στην περιοχή όπου ξεκίνησε νέα σκληρή εμπλοκή νότια και ανατολικά της Χίου αυτή τη φορά στις 11:45.
Και πάλι το τέχνασμα των Τούρκων αποδείχθηκε δίχως ουσία καθώς δεν μπόρεσαν να κρατηθούν για αρκετή ώρα σε μια «αξιοπρεπή» κατάσταση από πλευράς ενέργειας και θέσης με αποτέλεσμα να διαφύγουν πρακτικά στο δικό τους εναέριο χώρο μαζί με τα υπόλοιπα μαχητικά.
Ταυτόχρονα ο σχηματισμός πραγματοποίησε 5 παραβάσεις του FIR Αθηνών και 4 παραβιάσεις του ΕΕΧ.
Να σημειωθεί πως όλα τα τουρκικά F-16 πλέον είναι αναβαθμισμένα, έχουν δηλαδή τόσο το νέο ραντάρ APG-68(V)9 όσο και συστήματα σκόπευσης επί κράνους JHMCS μαζί με τους νέους πυραύλους ΑΙΜ-9Χ, αντίστοιχους των IRIS-T οι οποίοι μπορεί να βληθούν από κάθε γωνία .
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Καθημερινό φαινόμενο τείνουν πλέον να γίνουν οι σκληρές εμπλοκές μαχητικών της ΠΑ και της τουρκικής Αεροπορίας στο Αιγαίο, εγκαινιάζοντας μια νέα τουρκική τακτική η οποία αποσκοπεί στην πρόκληση ενός νέου θερμού επεισοδίου, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν.
Έτσι και σήμερα η ΠΑ βρέθηκε αντιμέτωπη με μια προκλητική τουρκική Αεροπορία οι χειριστές της οποίας έχουν σταματήσει να τηρούν αποστάσεις με τα ελληνικά μαχητικά, κάτι που είχε συμφωνηθεί μετά το τραγικό δυστύχημα του σμηναγού Κώστα Ηλιάκη, πλησιάζοντας τα μαχητικά αναχαίτισης επιζητώντας εμπλοκές με τους Έλληνες πιλότους....
Ο σημερινός τουρκικός σχηματισμός αποτελείτο από 8 μαχητικά και 2 αεροσκάφη ΑΦΝΣ CN-235, από αυτά που ΔΕΝ διαθέτει η Ελλάδα (και που ορισμένοι κύκλοι συνεχίζουν να επικρίνουν την κυβέρνηση γιατί φρόντισε να ξεκινήσει η διαδικασία της επανεργοπποίησης των P-3B). Τα τουρκικά μαχητικά χωρισμένα σε δύο τετράδες είχαν αναλάβει την προστασία των 2 CN-235.
Ο πρώτος από αυτούς τους σχηματισμούς εισήλθε στις 11:25 βόρεια της Λέσβου στον Εθνικό Εναέριο Χώρο προχωρώντας σε παραβίαση. Στον αέρα όμως βρίσκονταν ήδη δύο F-16 από μονάδα readiness της Λήμνου.
Με την εμφάνιση των ελληνικών μαχητικών δύο από τα τουρκικά, που έφεραν οπλισμό, αποσπάσθηκαν από τον υπόλοιπο σχηματισμό προχωρώντας σε επικίνδυνους ελιγμούς για να ξεκινήσει η εμπλοκή με τα μαχητικά της ΠΑ.
Η πρώτη εμπλοκή διήρκησε περί το 1,5 με 2 λεπτά σε ύψος 20.000 ποδών. Στη συνέχεια τα τουρκικά μαχητικά επανήλθαν στον αρχικό σχηματισμό και κατευθυνόμενα νότια έδειξαν ότι κινούνται εκτός του ΕΕΧ.
Τα δύο F-16 της ΠΑ ανέστρεψαν πορεία βλέποντας ότι τα τουρκικά αεροσκάφη εξήλθαν, αλλά τότε δύο από τουρκικά ανέστρεψαν και αυτά επιχειρώντας να πάρουν την «ουρά» από τα μαχητικά της ΠΑ.
Πρόκειται για μια κλασική τουρκική τακτική με την οποία προσπαθούν εις μάτην, ‘όμως, να «αιφνιδιάσουν» τα αεροσκάφη της ΠΑ. Οι Έλληνες πιλότοι, όμως, γνωρίζοντας ότι υπάρχει ένα τέτοιο ενδεχόμενο και ενημερωμένοι έγκαιρα από το ΕΚΑΕ για την αναστροφή των τουρκικών μαχητικών, βρίσκονταν ήδη στην περιοχή όπου ξεκίνησε νέα σκληρή εμπλοκή νότια και ανατολικά της Χίου αυτή τη φορά στις 11:45.
Και πάλι το τέχνασμα των Τούρκων αποδείχθηκε δίχως ουσία καθώς δεν μπόρεσαν να κρατηθούν για αρκετή ώρα σε μια «αξιοπρεπή» κατάσταση από πλευράς ενέργειας και θέσης με αποτέλεσμα να διαφύγουν πρακτικά στο δικό τους εναέριο χώρο μαζί με τα υπόλοιπα μαχητικά.
Ταυτόχρονα ο σχηματισμός πραγματοποίησε 5 παραβάσεις του FIR Αθηνών και 4 παραβιάσεις του ΕΕΧ.
Να σημειωθεί πως όλα τα τουρκικά F-16 πλέον είναι αναβαθμισμένα, έχουν δηλαδή τόσο το νέο ραντάρ APG-68(V)9 όσο και συστήματα σκόπευσης επί κράνους JHMCS μαζί με τους νέους πυραύλους ΑΙΜ-9Χ, αντίστοιχους των IRIS-T οι οποίοι μπορεί να βληθούν από κάθε γωνία .
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου