Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

«Έκλεισαν» τα ναυπηγεία μας οι Γερμανοί για να έχουν δουλειά τα δικά τους!

Εντυπωσιακή αποκάλυψη του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας Θ. Δρίτσα
 Τους επιτρέπουν να δουλεύουν μόνο με εγχώριες παραγγελίες που είναι ελάχιστες και δεν μπορούν να τα συντηρήσουν - Έβαλαν στη… ναφθαλίνη τα ναυπηγεία μας οι Γερμανοί για να έχουν δουλειά τα δικά τους! Και οι ελληνικές κυβερνήσεις το δέχθηκαν αδιαμαρτύρητα, με αποτέλεσμα σήμερα η ναυπηγική βιομηχανία μας, που είναι από τις καλύτερες στον κόσμο, να παραμένει ανενεργή και χιλιάδες εργαζόμενοι να ζουν με τον εφιάλτη της ανεργίας. ...

Αυτό αποκάλυψε στη συνέντευξή του προς τους ναυτιλιακούς συντάκτες, την περασμένη Τετάρτη, ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας, υπογραμμίζοντας ότι αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί.

Ενιαίος φορέας για τα ναυπηγεία
Σκέψη της κυβέρνησης είναι να δημιουργηθεί ενιαίος φορέας που θα διαχειρίζεται τη ναυπηγική βιομηχανία της χώρας, τόνισε ο κ. Δρίτσας, επισημαίνοντας ότι σήμερα δεν μπορεί να λειτουργήσει γιατί βραχυκυκλώνεται μεταξύ έξι υπουργείων, αλλά και για το καθεστώς ιδιότυπης ομηρείας των ναυπηγείων που έχουν επιβάλει οι Γερμανοί. Και πρόσθεσε: «Οι προηγούμενες κυβερνήσεις δέχθηκαν να μην παίρνουμε δουλειές από το εξωτερικό και να λειτουργούν μόνο με εγχώριες παραγγελίες, που όμως δεν αρκούν για να συντηρηθούν τα ναυπηγεία.

Οι Γερμανοί με τον τρόπο αυτό έβγαλαν από το… κάδρο τα ναυπηγεία της χώρας μας για να δουλεύουν μόνο τα δικά τους! Αυτά είναι τα θέματα που πρέπει να συζητάμε με τους δανειστές και όχι τις περικοπές των μισθών και των συντάξεων». «Η ανάπτυξη της οικονομίας δεν θα έρθει με τα ευρώ που θα κοπούν από τις συντάξεις αλλά με τη λειτουργία της παραγωγικής διαδικασίας.
Η προηγούμενη κυβέρνηση», αποκάλυψε ο κ. Δρίτσας, «είχε παραγγείλει έξι σκάφη του Λιμενικού στην Κροατία και ένα μεγάλο, τύπου φρεγάτας, στην Ολλανδία! Αυτά μπορούσαν να γίνουν εδώ, αλλά τα ελληνικά ναυπηγεία αποκλείστηκαν από τον διαγωνισμό γιατί δεν είχαν… φορολογική ενημερότητα!

Αν υπήρχε ενιαίος φορέας δεν θα χανόταν αυτή η δουλειά. Αλλά και πάλι το Ελεγκτικό Συνέδριο μας «άναψε κόκκινο» στην παραλαβή του πρώτου σκάφους γιατί η σύμβαση ήταν εμπροσθοβαρής! Δηλαδή προέβλεπε να δοθεί πάνω από το 50% ως προκαταβολή και το υπόλοιπο
πριν παραληφθούν όλα τα σκάφη.
Τελικά, με λεπτούς χειρισμούς καταφέραμε και πήραμε το πρώτο σκάφος και οσονούπω παραλαμβάνουμε άλλα δύο». ...

Όλο το άρθρο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου