Γιατὶ κάποιοι γονεῖς, ποὺ ΖΟΥΝ ἀπὸ τὴν τεχνολογία, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πολὺ καλὰ τὸ ποῦ στοχεύει. Καὶ εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἐπιλέγουν νὰ ΜΗΝ φέρουν τὰ παιδιά τους σὲ ἐπαφὴ μαζύ της!!! Κι ἔχουν δίκαιον!!!
Ἰδίως ἡ τεχνολογία τῶν ἠλεκτρονικῶν ὑπολογιστῶν καὶ τῶν μέσων «κοινωνικῆς δικτυώσεως», (κοινωνικῆς ἀπομονώσεως εἶναι, ἀλλὰ δὲν βαριέστε…!!)
ποὺ καταντᾶ ΕΘΙΣΜΟΣ!!!
Κι ἐπεὶ δὴ γνωρίζουν πολὺ καλὰ τὸ τὶ κάνουν, προωθῶντας μας ὅλα αὐτὰ τὰ μᾶλλον φθηνὰ μέσα ἐλέγχου καὶ καταστολῆς, ἄς θυμηθοῦμε πὼς στὴν Ἀφρική, ἐκτὸς ἀπὸ τὰ πειράματα μὲ τὰ ἐμβόλια, προωθοῦν καὶ τὰ....
πειράματα μὲ τὴν τεχνολογία.
Ξέρουν πολὺ καλὰ τὸ ποῦ στοχεύουν καὶ πόσο καταλυτικὲς ἐπιδράσεις ἔχουν αὐτὰ τὰ ἐργαλεῖα στοὺς πληθυσμούς. Βλέπετε, ὅσο κατωτέρας ἀντιλήψεως εἶναι ἕνας πληθυσμός, τόσο πιὸ εὔκολα τοῦ φορτώνουν αὐτοῦ τοῦ εἴδους τὸν …«πολιτισμό»!!!
Καὶ φθάσαμε, λόγῳ ἀπαιδείας, νὰ εἴμαστε χειρότεροι ἀπὸ τὰ παιδάκια τῆς Ἀφρικῆς, ποὺ συστηματικως γενοκτονοῦν καὶ διατηροῦν σὲ ἐπίπεδον ἀπολύτου ἐξαρτήσεως ἀπὸ τοὺς …ἐλεήμονες δυτικούς.
Πῆγε γνωστός μου νεαρὸς στὴν Γερμανία καὶ στὴν ἐπιστροφή του μᾶς ἐξηγοῦσε πὼς οἰ Γερμανοὶ εἶναι καθυστερημένοι, διότι …ΔΕΝ χρησιμοποιοῦν κινητὰ τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας.
Πιό ἠλίθιος τί παθαίνεις; Βάζεις ΜΟΝΟΝ σου τό κεφάλι στην καρμανιόλα;
Ἐδῶ δὲν ἔχουμε νὰ φᾶμε, ἀλλὰ διαθέτουμε τελευταίας τεχνολογίας κινητό, λάπι τόπι καὶ ἄει πα(ν)-γαινει ἀπὸ ἐδῶ…
Μοῦ ἀρέσει ποὺ θεωροῦμε κι ἑαυτοὺς εὐφυεῖς… Χά!!!
Σέ τί διαφέρουμε ἀπό τήν κυρία αὐτήν;;;
Στα σχολεία στη Silicon Valley απαγορεύεται η χρήση υπολογιστών
Εκ πρώτης όψεως μοιάζει παράδοξο: σε ένα σχολείο που βρίσκεται στην καρδιά της Σίλικον Βάλεϊ και στο οποίο φοιτούν τα παιδιά των εργαζομένων στην Google, την Apple, την Yahoo και άλλων τεχνολογικών κολοσσών, δεν υπάρχει ούτε ένας υπολογιστής, ούτε μια οθόνη.
Η χρήση οποιουδήποτε τεχνολογικού γκάτζετ απαγορεύεται στις σχολικές αίθουσες, ενώ οι εκπαιδευτικοί συστήνουν στους μαθητές τους να μην τους χρησιμοποιούν ούτε στο σπίτι.
Την ώρα που στον υπόλοιπο κόσμο ο τεχνολογικός εξοπλισμός θεωρείται απαραίτητος στην εκπαίδευση, οι νέες τεχνολογίες γίνονται μέσο διδασκαλίας και οι μαθητές ενθαρρύνονται στη χρήση τους, στην καρδιά της Μέκκας της Τεχνολογίας, το μολύβι, το χαρτί και το χάρτινο βιβλίο είναι τα μόνα εργαλεία διδασκαλίας που κρίνονται αποδεκτά.
Πίσω από αυτήν την επιλογή κρύβεται η άποψη ότι σχολεία και υπολογιστές είναι ασύμβατα μεταξύ τους. Περίπου 160 σχολεία στις Ηνωμένες Πολιτείες ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία. Η χρήση των υπολογιστών -εκτιμούν οι εμπνευστές της- έχει αρνητικές συνέπειες στη φυσική δραστηριότητα, τη δημιουργική σκέψη, την επικοινωνία ανάμεσα στους μαθητές, τη συγκέντρωση των παιδιών στο μάθημα.
«Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κανείς την τεχνολογία για να μάθει γραμματική», δήλωνε στην εφημερίδα “Νιου Γιορκ Τάιμς” ένας εργαζόμενος της Σίλικον Βάλεϊ, τα παιδιά του οποίου φοιτούν σε σχολείο όπου δεν υπάρχει ούτε ένας υπολογιστής και το οποίο ακολουθεί την εκπαιδευτική μέθοδο του αυστριακού φιλόσοφου και παιδαγωγού Ρούντολφ Στάινερ. «Η ιδέα ότι μια εφαρμογή του iPad μπορεί να διδάξει καλύτερα τα παιδιά μου πώς να διαβάζουν ή να μάθουν ευκολότερα αριθμητική είναι απλώς γελοία», προσθέτει ο ίδιος.
Αυτός ο πατέρας δεν είναι τόσο “τεχνοφοβικός” όσο θα πίστευε κανείς: διαθέτει πτυχίο πληροφορικής, εργάζεται στην Google και δεν πηγαίνει πουθενά χωρίς το iPad και το “έξυπνο” κινητό του. Η κόρη του, όμως, που πηγαίνει στην πέμπτη τάξη του Δημοτικού, «δεν ξέρει πώς να χρησιμοποιήσει το Google». Ο γιός του πηγαίνει στο Γυμνάσιο κι έχει μόλις αρχίσει να μαθαίνει.
Μαζί θα συμφωνούσαν και κάποιοι ειδικοί της εκπαίδευσης. Όπως υποστηρίζουν, δεν έχει αποδειχθεί ότι η χρήση υπολογιστών και λοιπών τεχνολογικών γκάτζετς, συνδέονται με τη βελτίωση των επιδόσεων των μαθητών. Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι του σχολείου στη Σίλικον Βάλεϊ επικαλούνται στοιχεία δέκα ετών, σύμφωνα με τα οποία το 94% των αποφοίτων συνέχισαν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
ΑΠΕ
ἡμερησία
Ζοῦμε;
Ὄχι.. Διαβιοῦμε ὑπὸ καθεστὼς ἀπολύτου δουλείας καὶ ὄχι μόνον ΔΕΝ τὸ ἀντιλαμβανόμεθα, ἀλλὰ θέλουμε μὲ ΟΛΕΣ μας τὶς δυνάμεις νὰ παραμείνουμε ἐντός του. Προστατεύουμε καὶ ὑπερασπιζόμεθα τὴν φυλακή μας, μὴ ἀντέχοντας οὔτε κἄν ἔξω ἀπὸ τὸ παράθυρό της νὰ κυττάξουμε.
Τὰ παιδιά μας, ποὺ ἔπρεπε κανονικὰ νὰ προστατεύουμε περισσότερο ἀπὸ τὰ ἴδια μας τὰ μάτια, τὰ ἐκθέτουμε καθημερινῶς σὲ κάθε εἴδους δηληρηριάσεις, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ θεωροῦν σημαντικὸ καὶ οὐσιῶδες τὸ νὰ ἀποκτήσουν τὰ τεχνολογικὰ ἐκεῖνα μέσα ποὺ θὰ τοὺς δόσουν …ἀναγνώρισιν, ἐφ΄ ὅσον ἡ ἀναγνώρισις πλέον ΔΕΝ ἔρχεται ἀπὸ τὸν χαρακτήρα τους, ἀλλὰ ἀπὸ τὰ ὅσα κατέχουν.
Ὅπως κι ἐμεῖς δῆλα δή…
Ἡ ἰδιοκτησία, καὶ τὸ μεγάλο μέγεθος αὐτῆς, εἶναι τὸ βασικότερον κριτήριον γιὰ νὰ ἐκτιμοῦμε, ἤ ὄχι, τοὺς ἑαυτούς μας… Τόσος ξεπεσμό…
Κι ἀντὶ νὰ κάνουμε αὐτό:
Ἐμεῖς ἀκόμη καὶ σήμερα, ποὺ ὅλα καταῤῥέουν, προτιμοῦμε νὰ διατηροῦμε τὰ πρόσκαιρα καὶ ἐπιφανειακὰ ὀφέλη μας, παρὰ τὸ νὰ ἀρχίσουμε σιγὰ σιγὰ νὰ ἀναζητοῦμε δρόμους γιὰ νὰ ἐπανακτήσουμε τὴν ἐλευθερία μας καὶ τελικῶς νὰ γίνουμε Ἄνθρωποι.
Φιλονόη
πειράματα μὲ τὴν τεχνολογία.
Ξέρουν πολὺ καλὰ τὸ ποῦ στοχεύουν καὶ πόσο καταλυτικὲς ἐπιδράσεις ἔχουν αὐτὰ τὰ ἐργαλεῖα στοὺς πληθυσμούς. Βλέπετε, ὅσο κατωτέρας ἀντιλήψεως εἶναι ἕνας πληθυσμός, τόσο πιὸ εὔκολα τοῦ φορτώνουν αὐτοῦ τοῦ εἴδους τὸν …«πολιτισμό»!!!
Καὶ φθάσαμε, λόγῳ ἀπαιδείας, νὰ εἴμαστε χειρότεροι ἀπὸ τὰ παιδάκια τῆς Ἀφρικῆς, ποὺ συστηματικως γενοκτονοῦν καὶ διατηροῦν σὲ ἐπίπεδον ἀπολύτου ἐξαρτήσεως ἀπὸ τοὺς …ἐλεήμονες δυτικούς.
Πῆγε γνωστός μου νεαρὸς στὴν Γερμανία καὶ στὴν ἐπιστροφή του μᾶς ἐξηγοῦσε πὼς οἰ Γερμανοὶ εἶναι καθυστερημένοι, διότι …ΔΕΝ χρησιμοποιοῦν κινητὰ τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας.
Πιό ἠλίθιος τί παθαίνεις; Βάζεις ΜΟΝΟΝ σου τό κεφάλι στην καρμανιόλα;
Ἐδῶ δὲν ἔχουμε νὰ φᾶμε, ἀλλὰ διαθέτουμε τελευταίας τεχνολογίας κινητό, λάπι τόπι καὶ ἄει πα(ν)-γαινει ἀπὸ ἐδῶ…
Μοῦ ἀρέσει ποὺ θεωροῦμε κι ἑαυτοὺς εὐφυεῖς… Χά!!!
Σέ τί διαφέρουμε ἀπό τήν κυρία αὐτήν;;;
Στα σχολεία στη Silicon Valley απαγορεύεται η χρήση υπολογιστών
Εκ πρώτης όψεως μοιάζει παράδοξο: σε ένα σχολείο που βρίσκεται στην καρδιά της Σίλικον Βάλεϊ και στο οποίο φοιτούν τα παιδιά των εργαζομένων στην Google, την Apple, την Yahoo και άλλων τεχνολογικών κολοσσών, δεν υπάρχει ούτε ένας υπολογιστής, ούτε μια οθόνη.
Η χρήση οποιουδήποτε τεχνολογικού γκάτζετ απαγορεύεται στις σχολικές αίθουσες, ενώ οι εκπαιδευτικοί συστήνουν στους μαθητές τους να μην τους χρησιμοποιούν ούτε στο σπίτι.
Την ώρα που στον υπόλοιπο κόσμο ο τεχνολογικός εξοπλισμός θεωρείται απαραίτητος στην εκπαίδευση, οι νέες τεχνολογίες γίνονται μέσο διδασκαλίας και οι μαθητές ενθαρρύνονται στη χρήση τους, στην καρδιά της Μέκκας της Τεχνολογίας, το μολύβι, το χαρτί και το χάρτινο βιβλίο είναι τα μόνα εργαλεία διδασκαλίας που κρίνονται αποδεκτά.
Πίσω από αυτήν την επιλογή κρύβεται η άποψη ότι σχολεία και υπολογιστές είναι ασύμβατα μεταξύ τους. Περίπου 160 σχολεία στις Ηνωμένες Πολιτείες ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία. Η χρήση των υπολογιστών -εκτιμούν οι εμπνευστές της- έχει αρνητικές συνέπειες στη φυσική δραστηριότητα, τη δημιουργική σκέψη, την επικοινωνία ανάμεσα στους μαθητές, τη συγκέντρωση των παιδιών στο μάθημα.
«Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κανείς την τεχνολογία για να μάθει γραμματική», δήλωνε στην εφημερίδα “Νιου Γιορκ Τάιμς” ένας εργαζόμενος της Σίλικον Βάλεϊ, τα παιδιά του οποίου φοιτούν σε σχολείο όπου δεν υπάρχει ούτε ένας υπολογιστής και το οποίο ακολουθεί την εκπαιδευτική μέθοδο του αυστριακού φιλόσοφου και παιδαγωγού Ρούντολφ Στάινερ. «Η ιδέα ότι μια εφαρμογή του iPad μπορεί να διδάξει καλύτερα τα παιδιά μου πώς να διαβάζουν ή να μάθουν ευκολότερα αριθμητική είναι απλώς γελοία», προσθέτει ο ίδιος.
Αυτός ο πατέρας δεν είναι τόσο “τεχνοφοβικός” όσο θα πίστευε κανείς: διαθέτει πτυχίο πληροφορικής, εργάζεται στην Google και δεν πηγαίνει πουθενά χωρίς το iPad και το “έξυπνο” κινητό του. Η κόρη του, όμως, που πηγαίνει στην πέμπτη τάξη του Δημοτικού, «δεν ξέρει πώς να χρησιμοποιήσει το Google». Ο γιός του πηγαίνει στο Γυμνάσιο κι έχει μόλις αρχίσει να μαθαίνει.
Μαζί θα συμφωνούσαν και κάποιοι ειδικοί της εκπαίδευσης. Όπως υποστηρίζουν, δεν έχει αποδειχθεί ότι η χρήση υπολογιστών και λοιπών τεχνολογικών γκάτζετς, συνδέονται με τη βελτίωση των επιδόσεων των μαθητών. Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι του σχολείου στη Σίλικον Βάλεϊ επικαλούνται στοιχεία δέκα ετών, σύμφωνα με τα οποία το 94% των αποφοίτων συνέχισαν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
ΑΠΕ
ἡμερησία
Ζοῦμε;
Ὄχι.. Διαβιοῦμε ὑπὸ καθεστὼς ἀπολύτου δουλείας καὶ ὄχι μόνον ΔΕΝ τὸ ἀντιλαμβανόμεθα, ἀλλὰ θέλουμε μὲ ΟΛΕΣ μας τὶς δυνάμεις νὰ παραμείνουμε ἐντός του. Προστατεύουμε καὶ ὑπερασπιζόμεθα τὴν φυλακή μας, μὴ ἀντέχοντας οὔτε κἄν ἔξω ἀπὸ τὸ παράθυρό της νὰ κυττάξουμε.
Τὰ παιδιά μας, ποὺ ἔπρεπε κανονικὰ νὰ προστατεύουμε περισσότερο ἀπὸ τὰ ἴδια μας τὰ μάτια, τὰ ἐκθέτουμε καθημερινῶς σὲ κάθε εἴδους δηληρηριάσεις, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ θεωροῦν σημαντικὸ καὶ οὐσιῶδες τὸ νὰ ἀποκτήσουν τὰ τεχνολογικὰ ἐκεῖνα μέσα ποὺ θὰ τοὺς δόσουν …ἀναγνώρισιν, ἐφ΄ ὅσον ἡ ἀναγνώρισις πλέον ΔΕΝ ἔρχεται ἀπὸ τὸν χαρακτήρα τους, ἀλλὰ ἀπὸ τὰ ὅσα κατέχουν.
Ὅπως κι ἐμεῖς δῆλα δή…
Ἡ ἰδιοκτησία, καὶ τὸ μεγάλο μέγεθος αὐτῆς, εἶναι τὸ βασικότερον κριτήριον γιὰ νὰ ἐκτιμοῦμε, ἤ ὄχι, τοὺς ἑαυτούς μας… Τόσος ξεπεσμό…
Κι ἀντὶ νὰ κάνουμε αὐτό:
Ἐμεῖς ἀκόμη καὶ σήμερα, ποὺ ὅλα καταῤῥέουν, προτιμοῦμε νὰ διατηροῦμε τὰ πρόσκαιρα καὶ ἐπιφανειακὰ ὀφέλη μας, παρὰ τὸ νὰ ἀρχίσουμε σιγὰ σιγὰ νὰ ἀναζητοῦμε δρόμους γιὰ νὰ ἐπανακτήσουμε τὴν ἐλευθερία μας καὶ τελικῶς νὰ γίνουμε Ἄνθρωποι.
Φιλονόη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου