Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

O Toύρκος ..ο υφυπουργός και οι ύποπτες μπίζνες..

Φωτό Γιώργος Νικητιάδης τ. υφυπουργος Πολιτισμού και Τουρισμού και ο Nami Ureyen ιδιοκτήτης της Yesil Dalyan στη Τουρκία)
Ποια ΠΑΣΟΚΙΑ…. ή και άλλοι «κρύβονται» μαζί με αυτόν τον Τούρκο με εταιρείες χαρτοφυλακίων στην ΜΑΛΤΑ;
Διότι μόνο έτσι μπορεί να δοθεί... εξήγηση για τις ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ της εταιρείας TOUANA MATITIME και του σκάφους ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΔΕΛΦΙΝΙ – FLYING POSEIDON που καλύπτουν ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ πλήθος δημοσίων υπηρεσιών υπουργείων της χώρας μας συμφερόντων αυτού του κυρίου που δραστηριοποιείται και στην Ρόδο.

ΦΩΤΟ :O πρόεδρος ξενοδόχων Ρόδου Σουλούνιας και ο αντιπρόεδρος Παλογιανίδης στην Τουρκία με τον ‘Τούρκο‘ (συνεργάτη τους)
Το χρήμα να μετράνε και να βάζουν στην τσέπη αυτοί και όλοι οι άλλοι αναλώσιμοι.
Οι Εισαγγελείς στην Ρόδο θα πράξουν τα δέοντα ή όταν θα γίνει το κακό… και πνιγεί ο κόσμος ε, τότε θα προβούν και στην
τυπική Προκαταρτική Εξέταση ….
Και τα ΠΑΣΟΚΙΑ…. ή και άλλοι μαζί με τους Τούρκους στο απυρόβλητο της παρανομίας ….!
ποιοι μεγαλοσχήμονες τους παρέχουν κάλυψη για να παρανομούν;
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ — Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ —-ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ
ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΔΕΛΦΙΝΙ – FLYING POSEIDON


Προς ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ

Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου

Γραφείο Ναυτολογίας

Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΡΟΔΟΥ

Θέμα ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΔΕΛΦΙΝΙ – FLYING POSEIDON

Θέλουμε να σας ενημερώσουμε αν και είμαστε σίγουροι ότι το γνωρίζετε ότι οι αξιωματικοί του πλοίου FLYING POSEIDON δεν είναι εφοδιασμένοι με νόμιμα ειδικού τύπου πιστοποιητικά (Type Rating) τα οποία εκδίδει η Σημαία της χώρας του πλοίου . (Τα πιστοποιητικά αυτά είναι πλαστά)

Πέραν αυτού το πλοίο ως Δυναμικώς Υποστηριζόμενο και αφού εκτελεί Τακτικές Διεθνής Πλόες όπως αναφέρει ο πλοιοκτήτης , στους τουριστικούς οργανισμούς και στα πρακτορεία γενικού τουρισμού και μάλλον στην υπηρεσία σας προκειμένου να «βαπτίζει» τους επιβάτες ημερήσιας κρουαζιέρας σε επιβάτες απλής διαδρομής , γιατί έως σήμερα δεν έχει προβεί η Λιμενική Αρχή Ρόδου στα ακόλουθα :

Προκαταρκτικός έλεγχος που αφορά τα πλοία που εκτελούν διεθνής πλόες

4.-(1) Πριν από την έναρξη εκτέλεσης τακτικής γραμμής από οχηματαγωγό ro-ro ή ταχύπλοο επιβατηγό σκάφος, η Αρμόδια Αρχή ελέγχει εάν το οχηματαγωγό ro-ro ή το ταχύπλοο επιβατηγό σκάφος-

(α) Διαθέτει έγκυρα πιστοποιητικά που εκδόθηκαν από τις αρχές του κράτους της σημαίας ή από αναγνωρισμένο οργανισμό που ενεργεί εκ μέρους του-

(β) έχει επιθεωρηθεί για την έκδοση πιστοποιητικών σύμφωνα με τις σχετικές διαδικασίες και κατευθυντήριες γραμμές, που περιέχει η υπ” αριθμό Α.746(18) Απόφαση της Συνέλευσης του ΙΜΟ της 4ης Νοεμβρίου 1993 σχετικά με τις κατευθυντήριες γραμμές επιθεώρησης με βάση εναρμονισμένο σύστημα επιθεώρησης και πιστοποίησης, το κείμενο της οποίας είναι κατατεθειμένο στο Τμήμα Εμπορικής Ναυτιλίας και στο οποίο έχει πρόσβαση το κοινό, με τη μορφή που έχουν αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές κατά την 29η Απριλίου 1999, ή με διαδικασίες που έχουν καθορισθεί για να επιτευχθεί ο ίδιος στόχος·

(γ) πληροί τα πρότυπα κατάταξής του που έχουν ορισθεί με τους κανόνες αναγνωρισμένου οργανισμού, ή με κανόνες αποδεκτούς ως ισότιμους από τις αρχές του κράτους της σημαίας για την κατασκευή και συντήρηση της γάστρας του, του μηχανολογικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού του και της εγκατάστασης ελέγχου·

(δ) είναι εξοπλισμένο, με σκοπό να διατίθενται πληροφορίες σε περίπτωση διερεύνησης ατυχήματος, με όργανο καταγραφής δεδομένων ταξιδιού (που στο εξής θα αναφέρεται ως “VDR”), το οποίο πληροί τα πρότυπα επιδόσεων της υπ’ αριθμό Α.861(20) Απόφασης της Συνέλευσης του ΙΜΟ της 27ης Νοεμβρίου 1997, το κείμενο της οποίας είναι κατατεθειμένο στο Τμήμα Εμπορικής Ναυτιλίας και στο οποίο έχει πρόσβαση το κοινό, και τα πρότυπα δοκιμής που ορίζει το πρότυπο της Κ.Ο.

(ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΣΑΤΕ ??? ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(ε) με την επιφύλαξη του εδαφίου (2), πληροί τις ειδικές απαιτήσεις περί ευστάθειας που έχουν εγκριθεί σε περιφερειακό επίπεδο και έχουν μεταφερθεί στην εθνική νομοθεσία σύμφωνα με τη διαδικασία κοινοποίησης που προβλέπεται στην εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία που στοχεύει σε εναρμόνιση με την πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας με τίτλο «Οδηγία 98/34/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 22ας Ιουνίου 1998 για την καθιέρωση μιας διαδικασίας πληροφόρησης στον τομέα των τεχνικών προτύπων και προδιαγραφών και των κανόνων σχετικά με τις υπηρεσίες της κοινωνίας των πληροφοριών», όπως τροποποιείται ή αντικαθίσταται, όταν εκτελεί σε αυτή την περιοχή γραμμή η οποία καλύπτεται από την εν λόγω νομοθεσία, υπό την προϋπόθεση ότι αυτές οι απαιτήσεις δεν υπερβαίνουν εκείνες που ορίζονται στο Παράρτημα της υπ” αριθμό 14 Απόφασης (Απαιτήσεις περί Ευστάθειας Σχετικές με τη Συμφωνία) της Διπλωματικής Διάσκεψης SOLAS του 1995, το κείμενο της οποίας είναι κατατεθειμένο στο Τμήμα Εμπορικής Ναυτιλίας και στο οποίο έχει πρόσβαση το κοινό, και έχουν κοινοποιηθεί εγκαίρως στο Γενικό Γραμματέα του ΙΜΟ, σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζονται στην παράγραφο 3 της εν λόγω Απόφασης.

Γνωρίζετε ότι το πλοίο αυτό δεν λειτουργεί το AIS μόνο και μόνο γιατί τις περισσότερες φορές πλέει με συμβατική πλεύση λόγω αδυναμίας πλεύσης επί πεδίλων και αυτό από τα πολλαπλά προβλήματα στις μηχανές και από τον φόβο των ΚΡΑΚ και επιθεμάτων που έχει στα πτερύγια του ??

Γιατί καλύπτεται την εταιρεία αυτή και το συγκεκριμένο πλοίο ?? Μήπως περιμένετε να γίνει το «ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝ» ?

Αναμένω να δω αποτελέσματα ,

ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΝΙΚΗΤΑΣ

hellasforce

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου