Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Υποψήφιος υπόσχεται… τσάμπα μπύρες... Σοβαρός λόγος για να τον ψηφίσουμε.

Αν μη τι άλλο, ξέρει να υπόσχεται! Ο λόγος για έναν υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο Δήμου Αγρινίου ο οποίος ζητά να τον ψηφίσουν και υπόσχεται τσάμπα μπύρες! Ο λόγος για τον Χρήστο Λαμαρά που κατεβαίνει στο Αγρίνιο και θέλει να προσελκύσει ψηφοφόρους. Το μότο του φυλλαδίου του, έχει προκαλέσει χαμό στα social media, είναι το εκπληκτικό: «Για ένα νέο Αγρίνιο με τζάμπα μπύρες»!
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου