Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

«Οι εναλλακτικές λύσεις για τη διαμάχη του ονόματος» από την σκοπιανή εφημερίδα Dnevnik

Το λανθασμένο γραμματόσημο των Σλάβων,
που έγραψαν την χώρα τους Mak-donia!
«Τι θα συμβεί εάν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των Σκοπίων και της Ελλάδας δεν λειτουργήσουν; Τότε το κράτος των Σκοπίων θα καταστεί όμηρος της Ευρω-Ατλαντικής ενσωμάτωσης, λόγω της διαφωνίας του ονόματος». Το δημοσίευμα αναφέρει...


... ότι η χώρα έχει σήμερα μερικές εναλλακτικές λύσεις.

Η πρώτη είναι να ζητήσει την εφαρμογή της απόφασης του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, συγχρόνως με διαπραγματεύσεις με την Ελλάδα.

Η δεύτερη είναι ο μεσολαβητής για την ελληνο-σκοπιανή διαφωνία του ονόματος, Μάθιου Νίμιτς, να καταθέσει ένα ψήφισμα στο Συμβούλιο Ασφαλείας, προτείνοντας ο ίδιος μια ονομασία, αφού δεν μπορεί να βρεθεί μια λύση.

Τρίτον, τα Σκόπια να επιδιώξουν μια εκ νέου ψηφοφορία στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ (με το όνομα «Μακεδονία»), η επιλογή αυτή δίνει τουλάχιστον μία ευκαιρία αλλά είναι και επικίνδυνη, αφού η χώρα δεν θέλει να επαναληφθεί η ένταξή της στον ΟΗΕ, επιπλέον δεν είναι σαφές μέχρι στιγμής πόσες χώρες έχουν αναγνωρίσει τα Σκόπια με το συνταγματικό τους όνομα και δεν ξέρει κανείς πως θα ψηφίσουν.

Η τελευταία εναλλακτική λύση είναι να παγώσουν οι διαπραγματεύσεις με την Αθήνα, εφ’ όσον, βέβαια, η σκοπιανή πλευρά, έχει την υποστήριξη των Ηνωμένων Πολιτειών. (echedoros)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου