Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ ΤΗΓΑΝΗΤΑ ΚΑΙ ΣΚΟΡΠΙΟΙ ΣΤΗ ΣΧΑΡΑ

Μέχρι το 2020, στην Ευρώπη θα τρώμε έντομα.  
Κινούμενη στα χνάρια του ΟΗΕ, η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί την εντομοφαγία με ερευνητικά κονδύλια ύψους 3 εκατ. ευρώ. Μέχρι το 2020, στην Ευρώπη θα τρώμε έντομα. Μυρμήγκια τηγανητά, σκορπιό-σουπες, ακριδο-σαλάτες και τριζονο-μακαρονάδες. Σιχαμερά και αδιανόητα για έναν Ευρωπαίο, όλα τα παραπάνω πιάτα γίνεται προσπάθεια να εισαχθούν στη διατροφή της Γηραιάς Ηπείρου ως εναλλακτικά του κρέατος.
Κινούμενη στα χνάρια του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) των Ηνωμένων Εθνών, η Ευρωπαϊκή Ένωση ετοιμάζεται να δώσει 3 εκατ. ευρώ με στόχο την προώθηση της εντομοφαγίας.
Πιο συγκεκριμένα, οι Βρυξέλλες έχουν αποφασίσει να χρηματοδοτήσουν επιστημονικές έρευνες με θέμα «τα έντομα ως νέες πηγές πρωτεϊνών» ενώ έχουν ήδη έρθει σε επαφή για το θέμα με κάποιες εθνικές υγειονομικές υπηρεσίες (όπως η βρετανική).
«Μέχρι το 2020, θα αγοράζουμε έντομα στα σούπερ μάρκετ... Πιστεύω πως η αρχή θα γίνει με έντομα σε σάλτσες και σε μπέργκερ. Όντας αλεσμένα αυτά θα φαντάζουν περισσότερο εύγευστα», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Μαρσέλ Ντίκε, βραβευμένος καθηγητής εντομολογίας στο Πανεπιστήμιο Βάγκενινγκεν της Ολλανδίας. Άλλωστε, για το Ντίκε, τα έντομα δεν θα έπρεπε να μας προκαλούν αναγούλα καθώς δεν είναι τίποτα άλλο παρά «οι γαρίδες της στεριάς».
Πράγματι, εάν καταφέρει κανείς να ξεπεράσει το όποιο οπτικό κώλυμα, τα έντομα φέρονται να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις μιας υγιεινής και οικολογικής διατροφής καθώς είναι πλούσια σε θρεπτικές ουσίες (πρωτεΐνες, αμινοξέα, ακόρεστα λιπαρά οξέα) ενώ συγκρινόμενα με το κρέας, αυτά είναι λιγότερο ενεργοβόρα και ρυπογόνα.
Ως εκ τούτου, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν πως ό,τι έγινε στο παρελθόν με το σούσι (το οποίο από εκεί που κάποτε δεν το έτρωγαν στην Ευρώπη, πλέον το θεωρούν εκλεκτό μεζέ), θα γίνει στο μέλλον και με τις... ακρίδες και τους σκορπιούς. Άλλωστε, τα έντομα βρίσκονται ήδη, με τη μία ή την άλλη μορφή, στα μενού του 80% της υφηλίου.

ethnos



Αν μας το έλεγαν πριν δέκα χρόνια θα είχαμε γίνει έξαλλοι, τώρα όμως δεν φαίνεται να επηρεάζει κανέναν τέτοια σχέδια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κατόπιν συνεννόησης με την Νέα Τάξη Πραγμάτων!!!! 

Είναι γνωστό σε κύκλους ερευνητών ότι τα η βρώση εντόμων για τους Δρακονιανούς είναι σαν την φρουτοφαγία για τους ανθρώπους!!!! 

Έτσι οι Αποστάτες της Νέας Τάξης Πραγμάτων ( όνομα αρχαιότατο Ελληνικής δομής ) όχι μόνο θα φέρουν την εντομοφαγία αλλά και άλλα πολλά τα όποια είναι στο πρόγραμμα να γίνουν….. υπομονή και θα τα δείτε καθοδόν.
Χρειάζεται πολύ διάβασμα με διαφορετικά βιβλία για να ξαναενώσεις το νήμα ..  για τους Αποστάτες!!!!

Βιβλία όπως: ΤΙΜΑΙΟΣ ΠΛΑΤΩΝΑ , ΝΟΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ για αρχή. 

Τα στοιχεία της προδοσίας

Οι ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ  μετά την καταστροφή του ήλιου τους ΕΨΙΛΟΝ ΒΟΩΤΗ εγκατέλειψαν το Ηλιακό τους σύστημα και περιπλανώμενοι ήρθαν στο δικό μας , ζήτησαν άδεια από τον τότε διοικητή του Ηλιακού μας συστήματος αλλά και των 13 Γαλαξιών ΖΕΥ να προσεδαφιστούν γιατί θα πεθαίναν.
 Ήρθαν με το πολεμικό Άστρο ΛΕΒΙΑΘΑΝ , ( κατόπιν μετονομάστηκε σε Σ - ΕΛΛΗΝ = ΣΕΛΗΝΗ προς τιμήν των ΕΛΛΗΝΩΝ  ΣΕΛΛΩΝ  μετά την κατάληψη του από τις δυνάμεις ΔΙΟΣ ) και το μικρότερο ΛΙΛΙΘ.

Ο ΖΕΥΣ τους έδωσε άδεια να κατέβουν στην ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ όπου κατοικούσαν ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ ΦΥΛΑ ΕΞ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ .

 Αυτός ο λαός των ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΩΝ με τους αιώνες ενώθηκε σεξουαλικά με τους Δρακονιανούς, ,και όπως αναφέρει ο ΠΛΑΤΩΝ δημιουργήθηκε μία πανίσχυρη φυλή που κάποια στιγμή επιτέθηκε στον υπόλοιπο πλανήτη και τον υποδούλωσε .

 Τότε οι ΕΛΛΗΝΕΣ ( Αθηναίοι αναφέρει ο ΠΛΑΤΩΝ ), ξεσηκώθηκαν και ΑΝΤΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ σώνοντας όπως αναφέρει για άλλη μία φορά τον πλανήτη κατατροπώνοντας τις ενιαίες δυνάμεις ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ  ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΩΝ.
 Οι ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟΙ στον πόλεμο πήραν το μέρος των ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ και πολέμησαν μετά την αιώνια ένωση μαζί τους ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ της ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΙΟΣ και τους ΕΛΛΗΝΕΣ .

 Αυτή είναι η μεγάλη ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ και από τότε οι ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟΙ ονομάστηκαν ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ….. Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι καλά και να θυμάστε. Αν δεν πιστεύετε σε κάτι, δεν πάει να πει αυτό το κάτι ότι δεν υπάρχει!!!!
invisiblelycans

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου