Ενώ ο
Διόδωρος Σικελιώτης και ο Ρωμαίος ιστορικός Τάκιτος ( 55 - 120 μ.χ )
γράφουν ότι θεωρούν τους Εβραίους ενόχους «για το μίσος που έχουν έναντι
στο ανθρώπινο γένος». Το μίσος αυτό έχει την γενεσιουργόν του αιτίαν .
Έχει πατρότητα. Είναι η εβραϊκή Βίβλος.
Ιεροποίησαν το μίσος. Το έκαναν θεϊκή εντολή: ότι «θα πιούν το αίμα των Ελλήνων» !
Παράδοξος βιβλική παρότρυνσις προς αιμοσταγίαν! Και δή ελληνικού αίματος. Φαίνεται ότι οι Εβραίοι έκαναν τούτο πράξιν.
Διότι εκατηγορήθησαν επανειλημμένως γι΄ αυτό. Τη σχετική φοβερή κατηγορία κατά των Ιουδαίων διετύπωσεν ο Απίων ( Ιώσηπος, Κατ Απίωνος λόγος Β κεφ. 8,93-96)
Ο Αλεξανδρινός: «οι Ιουδαίοι συνελάμβανον ταξιδιώτη Έλληνα, τον έτρεφον επι ενός έτος, τον ωδήγουν εις κοντινό δάσος και τον εφόνευον προσφέροντες το σώμα του ανθρώπου θυσίαν ...;. )
Ιεροποίησαν το μίσος. Το έκαναν θεϊκή εντολή: ότι «θα πιούν το αίμα των Ελλήνων» !
Παράδοξος βιβλική παρότρυνσις προς αιμοσταγίαν! Και δή ελληνικού αίματος. Φαίνεται ότι οι Εβραίοι έκαναν τούτο πράξιν.
Διότι εκατηγορήθησαν επανειλημμένως γι΄ αυτό. Τη σχετική φοβερή κατηγορία κατά των Ιουδαίων διετύπωσεν ο Απίων ( Ιώσηπος, Κατ Απίωνος λόγος Β κεφ. 8,93-96)
Ο Αλεξανδρινός: «οι Ιουδαίοι συνελάμβανον ταξιδιώτη Έλληνα, τον έτρεφον επι ενός έτος, τον ωδήγουν εις κοντινό δάσος και τον εφόνευον προσφέροντες το σώμα του ανθρώπου θυσίαν ...;. )
Όπως έγραφε ο Απίων, όταν εισήλθε ει τον ιουδαϊκό ναό της Ιερουσαλήμ ο βασιλεύς Αντίοχος Δ" βρήκε εις ειδικό δωμάτιο έγκλειστο έναν Έλληνα το οποίον οι Εβραίοι προώριζαν για θυσίαν.
Βεβαίως ο Έλληνας ελευθερώθηκε, αλλά οι συνειρμοί που ασφαλώς θα βασάνιζαν τον Αντίοχο εκτονώθηκαν όταν σε λίγο κατέστρεψε τους Εβραίους όλης της Ιουδαίας.
( Δική μου σημείωση: Δεν βρέθηκε κανένας Γιαχβέ να τους βοηθήσει για να σώσει από την οργή του Έλληνα Στρατηγού Αντίοχου, οι προφήτες οι μάγοι τους απέτυχαν όλοι μπροστά στην οργή και εις την Ελληνική μαχαίρα )
Αλλά και ο αρχαίος ιστορικός Δαμόκριτος στο βιβλίο του «Περί Ιουδαίων» το οποίον χάθηκε, περιέγραψε το κανιβαλικό αυτό έθιμο των Ιουδαίων, της συλλήψεως και θυσίας ( αιμοποσίας ) αλλοφύλου ανθρώπου.
Τέτοιες κατηγορίες για απαγωγή ανηλίκων Ελληνοπαίδων υποστάντων αφαίμαξιν με καθολικήν διάτρησιν του σώματος, έχουν καταγραφή κατά καιρούς στα νεώτερα χρόνια όπως: στην Λάρισα, στην Ζάκυνθο, τη Σμύρνη, την Κέρκυρα, την Κωνσταντινούπολη κ.λπ.
Μάλλον δεν πρόκειται για συκοφαντία. Διότι πολλαί περιπτώσεις απεκαλύφθησαν και οι ένοχοι Εβραίοι δικάστηκαν και θανατώθηκαν.
Στην Κέρκυρα π.χ τρείς Εβραίοι δικάστηκαν σε θάνατο για ανθρωποθυσία του παιδιού το 1812.
Στην Κωνσαταντινούπολη πιάστηκαν επ"; αυτοφόρου σε εβραϊκό σπίτι, να έχουν κρεμασμένο ανάποδα και με τις φλέβες ανοιγμένες ένα Ελληνόπαιδο ένεκα τούτο ο σουλτάνος Σελήμ Γ"; καταδίκασε σε θάνατο 60 Εβραίους, οι οποίοι απηγχονίσθησαν.
Στην Ουγαρία για τον ίδιο λόγο καταδίκασαν και εκτέλεσαν 4 Εβραίους και μεταξύ αυτών και ο ραβίνος, Αί εξιχνιασθείσαι περιπτώσεις υπερβαίνουν τας ενενήκοντα.
Αξίζει να ανφερθεί ότι κάποιος περιηγητής ονόματι Αμοντ, ευρεθείς εις Αίγυπτον την περίοδον της Ελληνικής Επαναστάσεως 1821, έγραψεν ότι οι κάτοικοι της Αιγύπτου τον εβεβαίωναν ότι είδαν Εβραίους να αγοράζουν Ελληνόπουλα αιχμαλωτισθέντα είς Πελοπόννησον και το Μεσολόγγι κατά την άλωσιν, τα οποία εθυσίασαν κατά την εβραϊκή εορτή του Πάσχα.
Όπως βλέπουμε στην παραπάνω ιστορική αναφορά από το βιβλίο του Ταξίαρχου Χρήστου Μπλέτα «ΟΡΦΕΥΣ Ο ΘΡΑΞ» βεβαιώνονται όχι μόνο οι ανθρωποθυσίες των εβραίων στην παλαιά διαθήκη αλλά και οι Αιμοποσίες.
Αφιερομένο σε όλους εκείνους τους εκμεταλλευτές φανατικούς Ιουδαιοχριστιανούς που θέλουν να πείσουν τον εαυτό τους ότι οι εβραίοι στην Παλαιά Διαθήκη ήταν καλοί και μετά έγιναν κακοί .
Δεν γνωρίζουν πως ανέκαθεν ήταν χείριστοι, οι αισχρές περιγραφές της παλαιάς διαθήκης πραγματοποιούνταν από τους εβραίους πιστά με συνταγές.
Οι παραπάνω αναφορές για τους Εβραίους από το βιβλίο του ταξίαρχου Χρήστου Μπλέτα είναι πραγματικά σοκαριστικές, και αφήνουν άναυδο όποιο το διαβάσει.
Εδώ τίθεται ένα μέγα θέμα.
Όλες αυτές οι ανθρωποθυσίες γινόντουσαν βάσει τον αναφορών από τον 3 αιώνα π.χ έως και τον 20 αιώνα άρα ο Ναζωραιος ζούσε την εποχή των Εβραϊκών ανθρωποθυσιών.
Δεν θα μπω στην διαδικασία να ερωτήσω την πιθανή περίπτωση να συμμετείχε και ο Ναζωραιος σε ανθρωποθυσίες, αλλά θα ρωτήσω κάτι άλλο:
Έφ ΄ όσον την εποχή του Ναζωραιου γινόντουσαν όλες αυτές οι ανθρωποθυσίες από τους Εβραίους, γιατί ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ δεν καταγγέλλει τις ανθρωποθυσίες των Εβραίων ;;;;
Γιατί δεν υπάρχει καμία καταγγελία καταδίκη από την μεριά του ΝΑΖΩΡΑΙΟΥ γεγονότων που μεν δεν τα αναφέρουν τα ευαγγέλια αλλά αναφέρουν επιστημονικώς πολύ πιο αξιόπιστες πηγές από ότι τα ευαγγέλια πολύ όπως οι Ιστορικοί εκείνης της εποχής ;;;;
Και μάλιστα εδώ έχουμε εξαφανίσεις των βιβλίων των ιστορικών αυτών στην μετέπειτα ιουδαιοχριστιανική εποχή που ίσως να μας αποκάλυπταν ακόμα χειρότερα πράγματα για τους Εβραίους.
Ερώτηση μας παραμένει ανοιχτή για να απαντηθεί από την ιουδαιοχριστιανικη εκκλησία δημοσίως;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου