Google+ To Φανάρι : Μιά διαδικτυακή διαμάχη και Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΙΤ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ

Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Μιά διαδικτυακή διαμάχη και Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΙΤ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ

Άκρως αποκαλυπτικό! 
 Να τεθεί εν γνώσει ΟΛΩΝ των Ελλήνων!! 
 Πρίν λίγο καιρό δημοσιεύσαμε (tp://tourkikanea.gr/2017/03/ridvandelihuseyn) μιαν ανάρτηση στο FB του κ. Ριντβάν Ντεληχουσεΐν, δημοτικού συμβούλου Εχίνου και φίλου του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, καθώς πιστεύαμε πως ήταν απόλυτα ρατσιστική. Πρόσφατα ο εν λόγω είχε έναν διαδικτυακό καβγά με τον επίσης κάτοικο Εχίνου Ξάνθης, Χουσεΐν Μανάφογλου. Ο ακριβής λόγος της έριδάς τους δεν μας είναι γνωστός, έχουν ενδιαφέρον όμως αυτά που γράφτηκαν δημοσίως και τα παραθέτουμε για να εξαγάγουμε κάποια συμπεράσματα. Γράφει λοιπόν στις 15/4/2017 ο Έλλην πολίτης και δημοτικός σύμβουλος Εχίνου κ. Ριντβάν Ντεληχουσείν:


“Αγαπητοί Δυτικοθρακιώτες,
Για τις τελευταίες επιθέσεις στο άτομο μου από άτομο της πλειονότητας, δεν ενοχλήθηκα ιδιαίτερα αλλά μάλλον αισθάνθηκα περηφάνια καθώς με έβαλε στην ίδια πλευρά με ανθρώπους που σέβομαι και θαυμάζω. Αλλά είδα πως υπάρχει κάποιος από κοντά μας, από μέσα μας, μέλος της μειονότητας, που για κάπΠοιο λόγο συνεχίζει τον τελευταίο καιρό μια συκοφαντική και υβριστική επίθεση κατά της πολιτικής μας κίνησης και εμού προσωπικά, ο ΧΟΥΣΕΪΝ ΜΑΝΑΦΟΓΛΟΥ. Μετά την πρώτη επίθεση που είχε κάνει, του έστειλα μια προειδοποιητικού τύπου επιστολή, αλλά αυτός πάλι, ξανά και ξανά XΕΙΡΟΤΕΡΕΥΟΝΤΑΣ και πιστεύοντας πως “ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΝ” έγραψε πάλι. Όχι κύριε Χουσεΐν ΜΑΝΑΦΟΓΛΟΥ… ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ!!! ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΒΟΥΝΟ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ!!! Το ποιος είμαι εγώ όπως και το παρελθόν μου, υπάρχουν οι φορείς της Τουρκίας που το ξέρουν πολύ καλύτερα από σένα. ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.
(…) Ακόμη και τη στιγμή αυτή γράφω ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ. Ακριβώς 33 χρόνια κ. Μανάφογλου, το τουρκικό κράτος πάντοτε ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΥ… ΕΣΥ λοιπόν κύριε ΜΑΝΑΦΟΓΛΟΥ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝ είναι το ίδιο ΚΑΘΑΡΟ και ΣΑΦΕΣ όπως το δικό μου; Για ποιο λόγο επί ΜΑΚΡΟΟΟΝ διάστημα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ στην Τουρκία; Για ποιον λόγο επί ΜΑΚΡΟΟΟΝ διάστημα ασχολείσαι με το να γράφεις και να αναρτάς άρθρα προσβλητικά και ενάντια στην Τουρκία; ΑΡΑΓΕ από την Τουρκία όπου για καιρό δεν μπορούσες να μπεις, υπό την προστασία τίνων έφυγες και επέστρεψες στην Ελλάδα; Και τα θέματα μακραίνουν Μανάφογλου… Πρόσεξε!! Ακόμη δεν έφτασα στα εν Ελλάδι χρόνια σου…
Κοίτα κ. ΜΑΝΑΦΟΓΛΟΥ… Εγώ δεν έχω σημεία στα οποία να μην μπορώ να απολογηθώ… ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟΛΟΓΗΣΙΜΗ!!! Κύριε Μανάφογλου εγώ δεν είμαι κάποιος που προσπαθώ να προβάλλω τον εαυτό μου ως καλόβουλο. ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ EXOYN ΑΛΛΕΣ ΚΡΥΦΕΣ ΦΙΛΙΕΣ…”
Εν προκειμένω έχουμε μια ακόμη απόδειξη με δημόσια δήλωση από τον τουρκόψυχο κ. Ριντβάν Ντεληχουσείν πως η Τουρκία εφαρμόζει την λεγόμενη “μαύρη λίστα”. Δηλαδή όποιοι Έλληνες πολίτες-μέλη της μειονότητας γράψουν ενάντια στην Τουρκία, μετά υπάρχει περίπτωση να μην τους αφήσει να μπούνε εκεί. Επίσης, ποιοί είναι οι φορείς της Τουρκίας και με ποιούς μηχανισμούς, που γνωρίζουν όπως γράφει για το παρελθόν και το παρόν των Ελλήνων μουσουλμάνων πολιτών…

Προσέξτε επίσης με πόση περηφάνεια ο Ντεληχουσεΐν γράφει “επί δεκαετίες τώρα το τουρκικό κράτος είναι μάρτυρας δίπλα μου”! Εμείς δεν έχουμε λόγο να το αμφισβητήσουμε, απλά δεν μπορούμε να μην αναρωτηθούμε: Γιατί το κάνει το τουρκικό κράτος αυτό; Τι παρέχει ο πολιτευτής κ. Ντεληχουσεΐν ώστε να τον αγαπάνε τόσο πολύ; Τέλος διακρίνουμε πως μέσα από το σφοδρό κατηγορώ του, ουσιαστικά υπονοεί πως ο κ. Μανάφογλου, συνεργάζεται με το ελληνικό κράτος. Ή τουλάχιστον αυτό διαφαίνεται εκεί που του λέει ¨πως έφυγες από την Τουρκία¨…

Και τι του απαντάει ο Μανάφογλου; Αφού πρώτα δηλώνει χαρούμενος που γίνεται ανοιχτά ο διάλογος, γράφει:
 “…Όταν εγώ μετά το πραξικόπημα της 28/2/1997 οι ψευτοήρωες σαν κι εσένα είχαν κρυφτεί στις γωνίες, εγώ βρισκόμουνα στην πλατεία Βαγιαζήτ και υπερασπιζόμουνα το δικαίωμα των γυναικών να φοράνε τη μαντήλα, ευρισκόμενος κόντρα στην Αντιτρομοκρατική. Εσύ και οι άλλοι παρόμοιοι καλλιτέχνες, πού βρισκόσουν; Σε ποιαν διαμαρτυρία υπέρ της Τουρκίας ή υπέρ του ισλάμ μετείχες; Το μητρώο μου και το μέτωπό μου είναι καθαρό. Διαφορετικά οι δύο αρμόδιοι της υπηρεσίας πληροφοριών που υπηρετούσαν στο Προξενείο της Κομοτηνής, ο καταγόμενος από το Ικόνιο Μουράτ και ο καταγόμενος από τα Άδανα Χακάν, δεν θα με είχαν καλέσει εκεί για να με συγχαρούν για τα υπέρ της Τουρκίας άρθρα που είχα γράψει. Εγώ, ναι εγώ, αρνήθηκα την πρότασή τους για μισθό, απέρριψα την άλλη πρότασή τους να γυρίσω στην Τουρκία με κρατική υπόσχεση και συνέχισα να εργάζομαι ως εργάτης στα επισκευαστήρια πλοίων (στη Γερμανία). Αφού με έκανες να μιλήσω ανοιχτά για όλα τα ανωτέρω και τους υπαλλήλους του Προξενείου, να ρωτήσεις τους στενούς σου φίλους, τον θεολόγο Ιλτέρ Μέτσο και τον Μουσταφά Τράμπα, και μετά μίλα. Στις 7 του μηνός θα είμαι στο χωριό κι αν έχεις τιμή σε όποιο μέρος θέλεις κι ενώπιον του κόσμου να λύσουμε αυτό το θέμα κι ας γίνει λαϊκό δικαστήριο”.
Δεν χρειάζονται σχόλια, ο διάλογος είναι αποκαλυπτικός του κλίματος που κρατεί στην μειονοτική κοινωνία: αυτονόητος ο κύριος ρόλος της Άγκυρας (και) δια του Προξενείου Κομοτηνής αλλά και της ΜΙΤ! Άραγε οι δύο αναφερόμενοι από τον Μανάφογλου είναι οι εικονιζόμενοι ή μιλάμε για κάποιους προκατόχους τους;
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου