Google+ To Φανάρι : Αλέξης Τσίπρας - Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτή τη φορά κατάλαβα σωστά τη λαϊκή εντολή.

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Αλέξης Τσίπρας - Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτή τη φορά κατάλαβα σωστά τη λαϊκή εντολή.

Πέρασε κιόλας πάνω από μιαν εβδομάδα από την επανεκλογή μου και αυτή τη φορά αισθάνομαι πραγματικά σίγουρα ότι έχω ερμηνεύσει σωστά τα «θέλω» του ελληνικού λαού. Τον Γενάρη πιστεύω κανείς δεν περίμενε άλλωστε να εφαρμόσω αυτά που έλεγα, ας είμαστε σοβαροί. Θα ορκιζόμουν πως όσοι με ψήφισαν το έκαναν για να μη....
.....βγουν πάλι οι ίδιοι και ταυτόχρονα κανείς δεν θεωρούσε πως θα μπορούσαμε να βγούμε εκτός Ευρώπης. Τουλάχιστον παιδιά, εγώ αυτό νόμιζα.

Στο δημοψήφισμα πάλι, οι πολίτες ψήφισαν «ΟΧΙ», αλλά και πάλι θα ορκιζόμουν ότι οι περισσότεροι ήθελαν απλά να ψηφίσουν «ΝΑΙ» και φοβήθηκαν. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν αρκετά μπερδεμένος και κανείς δεν μπορούσε να μου εξηγήσει τι συμβαίνει. Ζήτησα από τον Γιάνη το Βαρουφάκη να με βοηθήσει αλλά πήγε να με τρελάνει, τα έκανε χειρότερα.

Πήγα και πάλι σε εκλογές μπας και κερδίσω χρόνο και εντωμεταξύ καταλάβω τι θέλετε. Έπειτα από επτά ημέρες βαθιάς σκέψης, νομίζω πως πλέον ξέρω τι αντιπροσωπεύει η λαϊκή εντολή. Δεν θα μπω σε μεγάλα λόγια και θα προχωρήσω άμεσα στην εφαρμογή των επιθυμιών σας.

Σύντομα θα με ευχαριστείτε....
Νομίζω.....

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου